Blåning.

Har precis sett på en asbra film - The Final Destination. Hur creepy som helst, kan inte sitta still av såna filmer... Det finns tre filmer före den här också - Final Destination I, II och III - men de hade ingen koppling till den här filmen så det spelar ingen roll om man sett dom eller inte.

Idag har jag jobbat min kortaste pass någonsin - hela 3 timmar x) Lite skillnad från igår när jag jobbade 11-20:30 :P Var skittrött i morse så jag orkade inte gå på en promenad innan jag började 10:30. Men istället gick jag efter middagen hela vägen till stallet för att sen är Erika red lektion! Köpte lite godis i kafeterian och råkade visst inte tåla en kola med nötter i eftersom min tunga började stickas, klias och jag svullnade lite. Precis som när jag åt en paranöt! Då vet jag att jag ska hålla mig ifrån Nutty Brazil, för det var så dom hette :P Whatever, jag blev så ridsugen när jag satt och tittade på... Undrar om jag kanske kan rida med i någon lektion någon gång? Vore skoj. Blev väldigt sugen på att rida Vialli av någon anledning! Kommer ihåg en gång när jag red Vialli och det gick så jäkla bra ^^

Imorgon är jag ledig (är ledig hela helgen). Ska på stan en sväng på dagen och köpa ett par nya strumpbyxor eftersom dom gick sönder när jag halkade. Det blev inte bara ett skrubbsår, det blev även ett flashigt blåmärke:



Jag vet inte vad som är problemet med mig just nu, men jag skadar mig fan hela tiden! Igår stod jag i kök en liten sväng, max en halvtimme. Och på den halvtimmen lyckas jag stänka fett från grillen på min hand så jag fick tre röda märken. Hade dock tid med att stå med handen i vatten en längre stund, så nu syns det bara där det kom mest. Slapp ju brännblåsor och sån skit i alla fall. Herregud. Jag tycker att jag är försiktig men olyckorna kommer till mig ändå.

Imorgonkväll ska jag och Sandra till Fia! Vi ska gå ut och ha kul! :D Äntligen, tänkte jag säga. Haha, nej men det har alltid varit någon av oss som jobbat så att vi inte kunnat. Och på lördag ska vi bjuda Erika på tacos och sedan ska hon och jag gå och se Luftslottet Som Sprängdes ^^ Och på söndag ska jag och Duracell titta på herrarnas hemmamatch! Ska försöka hinna åka ut och titta på Fiaw och Upan när de rider Ullaträning också, på lördag kan jag dock inte eftersom jag ska på bio och Fiaw rider sent.

En rolig helg att se fram emot helt enkelt! :D

Annars då... Har ont i magen efter att ha ätit en Ben & Jerry... Ska snart gå och lägga mig men vill lyssna på lite musik och greja på först. Har jag sagt att jag gillar nätter?


Kommentarer
Postat av: Mary!

väääääääääääääääldigt .... ;)

2010-01-22 @ 00:37:46
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0