Buhuuuuähhh...

Jag vet att jag tjatar om min jäkla dataladdare mycket nu men det är så jäkla jobbigt bara... Den funkar fortfarande inte trots en hel natts vila. I don't know what to do. Någon kanske kan laga den. Eller något. Tror jag ska gå in på MediaMarkt och fråga om hjälp. Jag vet dock inte var mitt kvitto/garanti är. Har letat men det verkar inte existera. Väldigt bra. Men man får inte ge upp liksom...

Nog om det. Jag började titta på Twilight igår men kunde inte titta färdigt. Jag inser verkligen hur dåliga filmerna är i jämförelse med böckerna. Därför undrar jag verkligen hur de ska få till trean och fyran... Exciting.

Peace... Hör av er om ni kan laga en Sony Vaio laddare eller möjligtvis kan ge en ny till mig... :P

Kommentarer
Postat av: Mary!

det brukar ju finnas multiladdare till laptops? :D

2010-01-26 @ 16:30:25
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0