Happy.

Gårdagen var riktigt trevlig :) Jobbade 10:30-19, var så dött på stället så jag funderade på om jorden blivit utrotat under dagen... Shit alltså. Jag antar att ingen ville gå ut i det kalla vädret, inte ens köra bil. När jag äntligen kunde stämpla ut (vägrade gå hem tidigare trots att jag fick det, vill inte förlora en sekund ens!) pälsade jag på mig och började gå. Vid Lidl stannade en bil som visade sig vara Ida och jag fick skjuts av henne hem :D Tack!

Efter mat, dusch och så vidare tillbringade jag kvällen och större delen av natten hos Fia tillsammans med Sandra, Emma och Boba! Vi satt och babblade på om allt och inget. Ett härligt girltalk! Vi såg filmen Obsessed (har redan sett den men den är bra så jag hade inget emot att se den igen, blev lika frustrerad den här gången också :P) och vi hade en tanke på att kanske gå ner på krogen och dansa lite, men klockan blev helt plötsligt två så det sket ju sig. Får ta det en annan gång :D Emma och Boba drog lite senare men jag och Sandra stannade till strax innan 4, då var tant Oliv så trött att hon gäspade konstant hoho... Fattar inte hur klockan kunde bli så mycket, men har man kul så har man ^^




Fias katt har en fetisch för påsar...




I morse ringde mamma och väckte mig klockan 11, hon ville ha bilen. Våran bil startade inte igår så jag fick låna hennes... Så Dado och jag fick ju lov att slita upp oss och åka upp dit, passade på att äta frukost när vi var där. Rostat bröd med apelsinmarmelad, sååå gott! Och O'boy till det, har inte druckit det på jättelänge. Pappa hem med oss och bytte batteri på våran bil och nu startar den utan problem! Dado och jag åkte ut och fotade, men klockan hade blivit så pass mycket att den fina solen hade försvunnit... Vi åker nog ut imorgon också! Visar några bilder från idag sen..

Ikväll ska vi gå och se Avatar på bio, ska bli kul. Har hört mycket bra om den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0