Stars.

Nej, mina vänner. Inget norrsken fanns att skåda ikväll. Men imorgon är en ny, förhoppningsvis stjärnklar kväll. Många stjärnor såg vi i alla fall, det är så coolt... Man står och stirrar upp i himlen och ju mer man tittar ju fler stjärnor ser man. Sedan är det nästan som att varenda centimeter av himlen är fylld av stjärnor. Kanske fröken Oliv ska bli rymdforskare? Hoho. Kommer ihåg när jag var liten, då hade jag en röd stjärnkikare. Jag tror att jag såg gropar i månen med den, hur coolt som helst.

Fikade hos mamma och pappa ikväll också. Mamma hade lagat sina mackor som är så fruktansvärt goda att jag skulle kunna leva på dom. Och så en stor kopp varm O'boy till det, mmmh... Vi fick med oss en påse mackor hem också :D

Nu ska jag lyssna på soundtracks från Avatar och bara njuta... Kanske blir en film också, får se vad jag orkar med.

James Horner - Becoming One Of The People Becoming One Whit Neytiri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0