Gammal mjölk.

Var hungrig nu när jag kom hem från stängningen, så jag kokade lite gröt och såg extra mycket fram emot mjölken. Dado snodde med sig mjölk från mampa ikväll, för att jag ville ha mjölk och han inte orkade åka och handla. Hällde på mjölk så det täckte all gröt och började sleva i mig, fyllde på meeer mjölk och bara njöööt. Men samtidigt tyckte jag att något inte smakade som vanligt, tänkte att det var sockret, brukar vanligtvis inte ha socker på. Men så tittar jag ner i skålen och ser några vita klumpar och det går upp för mig att jag nästan slukat en halv liter gammal mjölk. Luktar i paketet och känner det där sura... Kan säga att magen vände sig ut och in, heheheh... Jag har inte spytt alltså, men det bubblar oroväckande :P Det som är så knäppt är att den gick ut den 6e (tittade inte för än efter, tog för givet att den inte var gammal liksom) och det är ju bara den 8e idag. Jag har druckit mjölk som varit 3 dagar gammal som har varit helt vanlig. Jahjah, kanske beror på att det var röd mjölk? Vi har alltid grön så... Jaja, vad vet jag :p Jag dör nog inte.

Aja, här har vi kvällens lobbylåt i alla fall, jäklar vad det svängde på Donken ikväll ;) Eller vad säger du Mary!? Det är efter 23 det händer.

Taio Cruz - Crazy Girl


Och inläggets titel är genialisk. "Kolla, gammal mjölk." OCH ELIN BTW! Sagan om Ändringen har lagts upp igen med ljud! Upptäckte det nu när jag drack gammal mölk och var tvungen att youtuba för att se efter. NICE! Gå av min kärra, din jävel! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

jJAAAA!!!!! <3<3<3<3<3<<3

2010-03-09 @ 07:12:54
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0