This Is My Life.

Jag röstade tre gånger på Salem Al Fakir. För han var min favorit, helt klart. Men jag gillar verkligen Annas låt också, men Salem var bäst. Punkt slut. Synd att vi inte får se honom i Norge, men kul att vi får se Anna! De andra låtarna var dååliga, usch.

Dagens 11-20 pass har känts som en evighet. Det har varit en lugn dag trots "familjefest" med ansiktsmålning. Målade två fladdermöss och fyra fjärilar ^^ Barnen blir såå söta, speciellt dom mindre krabaterna. Hihi. Efter skitftbytet klockan fyra stod jag i köket och det sista jag gjorde innan jag stämplade ut var att välta ner en BigiMac såstub på mitt nyskurade golv! Tror hela resturangen hörde FITTA, för det var helt enkelt det mest lämpade ordet för incidenten. Höhö.

Fick mitt aprilschema idag också, är mycket nöjd med det :) 125 timmar fick jag! Det är en jäkla stor skillnad mot de ungefärliga 70-80 timmar jag haft de senaste månaderna... Kan säga attd et är välbehövliga pengar.

Åååhhhh!!! HAHAHAHA! Alltså shit.. Ni anar inte vad Prada gör just nu! Ska lägga in bilder på det så får ni se... Världens sötaste katt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0