Träningsvärk.

Jag har träningsvärk i vaderna efter slalomen och på insidan av låren efter ridningen igår. Och i morse var jag hurtig och gick på promenad samt gjorde situps och tre hantelövningar... Plus att jag bar två matkassar från Coop. Armarna börjar kännas lite stela nu, kan bara tänka mig hur det känns imorgon :p Tror faktiskt jag har lite ont i armarna efter slalomen också, hur nu går till.

Morotskakan ser fin ut i alla fall, skulle göra frostingen nu men insåg att jag hade för lite florsocker så det ska Sandra köpa på vägen hit :) Ja, hon ska även köpa gräddfil och dipp och jag kommer säkert på något mer också ;) Haha. Annars så har jag och Dado käkat tacos, mumsfilibababaaahhh! Är absolut proppmätt, fast det beror nog mest på Daimen jag åt efter maten... Uhh, jag önskar att jag kunde ta tillbaka dom.

Meeen nu ska vi vara glada!


Kommentarer
Postat av: AnnaL

Å va fina ni är!!! Det var jättekul igår, det gör vi om:) kram

2010-03-12 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0