Vafan.

Nu ger jag upp. Som den otroliga nörd jag är så har jag suttit uppe och väntat på att Bella & Tyra Show ska läggas upp, men efter drygt tre timmars väntande pallar jag inte mer. Bara därför kommer det väl upp när jag kollar nästa gång... Det är nog bara Elin och Dado som förstår min frustraion.

Imorgon är jag ledig igen, men sedan blir det jobb för hela slanten! Jobbar lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Är ledig söndag och jobbar sedan måndag, tisdag, onsdag, torsdag, är ledig fredag och jobbar lördag och söndag. Och min lediga söndag nästa vecka kommer eventuellt spenderas bakfull i Jennys lägenhet :P Känns tufft det här, men jag är taggad! Happy McOliv! Kunde ha jobbat idag också, men jag var i princip på väg till Sundsvall när chefen ringde...


Yeaah, jag är pigg som fan faktiskt. Känner för PARTYYY! Haha. Beror nog på att jag sov en stund vid 6 någon gång. Eller så beror det på PARTYY helt enkelt. Kanske borde hitta på något i helgen!?



Lara Craft at the dancefloor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0