Impuls!

Jag skulle till Anna klockan 6 ikväll för att se på Sagan om Ringen, vid 5 hade Ida klädpanik och visste inte vad hon ska ha på sig när vi ska gå ut imorgon. Och då börjar jag fundera på vad jag egentligen ska ha på mig, det känns inte som att jag har något kvar efter min rensning! Och eftersom varken Ida eller jag kan gå på stan imorgon bestämde vi lite impulsivt att vi skulle dra ner på stan och skaffa någon nice topp på sisådär 40 minuter. Det första som inhandlades var ett par skor på halvahalva till Ida, sedan gick vi på H&M och kollade lite halvstressigt efter kläder. Hon hittade en jättefin mörk grönblå topp! Och påtal om impuls - jag hittade en knallrosa t-shirt som det står just Impuls på! Haha, passande va, när man impulsshoppar! Köpte ett svart linne också, för att ha under. Vi kommer att vara snygga imorgon!

Jag kom hur som helst till Anna prick 6, där höll jag nästan på att somna till den andra filmen och magen gjorde så ont efter gottaätande. Den tredje filmen såg vi inte, då hade jag väl kommit hem vid 4-5... Nä, den får vi ta en annan gång!

Nu ska jag sova, ska upp 10 och gå till stallet. Ska fixa hos Lemon och sen är det Jubileumsshow på ridskolan, fast jag har ingen aning om vad som händer eller om jag ska göra något. Men det visar sig antar jag... Hm, eller gör jag så att jag tar Lemon efter showen så slipper jag ställa klockan om jag känner för att sova länge?

13 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0