Noo!

Det här gick ju inte så bra. Jag kom till jobbet och var lite trött, men fortfarande nöjd efter min perfekta morgon och förmiddag. Men när jag stämplat in började det att dunka i huvudet, på ena sidan, och jag började känna mig yr och illamående. Stod i kassan en stund och jag kände mig bara mer och mer frånvarande. Tillslut sa jag att jag inte mådde bra alls och jag fick ta en tidig rast för att sitta ner och vila en stund. Provade att äta något, men efter 45 minuter kändes det fortfarande inte bra. Så jag fick gå hem. Kändes taskigt att lämna dem, de blir ju en mindre som stänger. Men mår man dåligt så kan man ju inte rå för det.

Kom på att jag aldrig sjukanmält mig eller gått hem från jobbet på grund av sjuka en enda gång under min Donkentid.

Nä, usch. Nu ska jag snart lägga mig under täcket, gömma mig från allt vad sjuka och regnblåstväder heter. Önskar att jag hade någon bra film att se, men här hemma är det tomt på filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0