Spännande

Fick ett mycket intressant och spännande samtal när jag var i stugan. Det tände en liten gnista av motivation. Eller - jag blev väldigt motiverad faktiskt. Kände verkligen suget att få träna riktigt seriöst
 
För såhär är det - en tränare från Sundsvall ringde till mig och frågade om jag var intresserad av att träna med dem. Ni kan inte riktigt förstå hur glad jag över det! Jag hade tänkt ge upp all basket för det är inte samma sak längre. Och när mina planer om att börja tvåan i Uppsala med basketinriktning gick åt skogen så kändes det inte lika kul. Jag ville utvecklas och det kändes omöjligt här hemma. Nu får jag en chans - och att jag ska ta den! På måndag är det träning i Sundsvall och det blir spännande. Jag är nästan helt ut form, men lite hänsyn får de väl ha. Jag har inte spelat basket på hela sommaren heller, haha. Kan bara sluta på ett sätt! Jag ser fram emot träningen hur som helst!

När jag ändå är nere i Sundsvall på måndag ska jag in på MediaMarkt och köpa mig en bärbar dator. Det ser jag också fram emot! Måndagen kan helt enkelt inte bli bättre! Kan tillägga att jag är helt ledig den dagen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0