It felt so wrong, it felt so right

When I'm gone you'll realize, that I'm the best thing that happened to you.

Jag är mätt. Hela 183 cm blev det. Krokettkorvar och lövbiff + lite beasås made me grow. Och förrätten var en McFlurry Smarties och en stor Coca-Cola. I can tell, I'm not starving.

Ikväll kanske jag ska gå ut, första gången på hela sommaren. Är inte sommaren den tid man borde gå ut mest på? Det är varmt och fint. Man kan vara ute. Man slipper att halka omkring i Sibirisk kyla och frysa ihjäl. Men min partymätare har stått på minus hela sommaren, så jag kan inte hjälpa det. Jag samlar solenergi till vintern istället. Laddar upp min partymätare så att den kommer att stå i skyn när det väl är dags.

Jag försöker identifiera mig. Men det misslyckas. Måste ha på mig mp3:n så jag kan skapa en ny personlighet och känsla till varje låt. För jag verkar inte ha någon egen. Nu är jag halvt lesbisk. I kissed a girl, and I liked it! Nej, men seriöst så är den låten min nya replay låt, 24/7.

Om en snar framtid ska jag sätta mig i den nu ljudlösa Toyotan. Jag blev chockad över hur tyst den lät när pappa körde iväg en sväng. Nu kommer det inte låta lika coolt när jag kommer, typ som att min bil vore råtrimmad. Fast det fanns ju alltid en stor risk att hela avgasröret skulle droppa, så jag tror att det är bättre som den är nu.

Jag har ont i magen, vilket kanske inte är så konstigt efter allt matintag.

Kommentarer
Postat av: Alce

Haha du skelar så sött på din header! PUSSSS

2008-08-16 @ 21:54:41
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0