bowling!



Ikväll ringde Ida och frågade om jag skulle med och spela bowling! Och jag som legat inne hela dagen hade en jäkla energi, så jag sa ja och hoppades att det inte skulle förvärra min förkylning. Vi spelade en timme, 6 stycken glada flickor! Jag kom sist (men jag gjorde faktiskt en Strike!) och Idahoo vann! Roligast var ju att det var discoljus och musik hela tiden, haha. Jag blev sugen på att dansa, men det hade verkligen inte varit en bra idé. När vi kom till bowlinghallen var det barnkalas. Kommer du ihåg när vi hade kalas där, Fia!? :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

låter som en kalas jul!=)



jo det är jätte tråkigt, men hoppet finns ju fortfarande uppe...dålig stil av dem att säga en sak och sedan säga en annan när man väl har ställt in sig och köpt grejer osv :/

2008-12-19 @ 23:31:50
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

Weeiii ^^ Det var gamla goda tider det ;D

2008-12-20 @ 00:29:14
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0