julbord + fest

Efter en lång förmiddag med genrep av Luciashowen segade jag på hemma, tittade på TV och pratade med Dado i telefon. Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig iorndning för kvällen. Vid halv 7 hämtade Ida mig och tillslut hamnade vi på Spjutegården där vi åt julbord! Jag var så jäkla hungrig och efteråt var jag så jäkla mätt! :p Efter ätandet åkte allihopa till Marys superfina lägenhet, Ida och jag gick runt och önskade att vi kunde sno den av henne...

Där satt vi om umgicks och det kom även lite andra folk, vissa som jag kände igen och vissa inte alls. Bestod av lite blickar, en hel del prat och lite lek och skratt! Jag, Ida och Jenny satte oss och pratade i det mysiga sovrummet och garvade lite när A trampade i kattspya/skit. Vid 11 så gick vi tre däifrån, tyckte inte att det var så kul längre, ner till Gennys och satt där och pratade och sjöng till Jenny skulle hem. Ida och jag hamnade tillslut på Kajutan där vi stannade resten av kvällen! Roligt att det var så många man kände där. Dansade med Duracell och hennes mates, det var kul!

Runt 1 mådde Ida inte så bra, så då bestämde vi oss för att ta oss hem. Mamma skulle hämta mig vid BigBoy så vi gick dit ner och möttes av en otäck scen... Hoppas att det inte är något allvarligt, uscha!

Nåja, den större delen av kvällen var rolig iaf :)


Kommentarer
Postat av: maria

Ja :( adda mig på msn? [email protected]

2008-12-14 @ 23:19:26
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0