lov!

Nu har jag LOV! Den du ;) Och det firar jag nu med en pizza som alldeles strax kommer att anlända till min dörr! Muhahaha...

Idag har varit en upp och ner dag. Något som är säkert är i alla fall att jag snorat ner hela skolan. Höhö... Snörvel. Morgonen kunde ha varit bättre, men nu blev det inte så. Började ju luta över mot skoldagens slut i alla fall. Och skönast idag är väl att jag avslutat tre kurser! Företagsekonomi B, religion A och svenska B! Tjoho! Efter skolan skulle jag rida Malle, men det känns inte som en bra idé att anstränga sig och hålla på nu när sjukan börjar ta mig på allvar. Så jag åkte dit och fixade, sedan kom Amanda och tog in hästarna med mig. Vi snackade lite om det kommande året och hur det blir med Malleballe då... Och vi får väl se helt enkelt.

Nu vill jag ha pizzaah! Fast mest vill jag ha Dado =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj, slutar era kurser redan innan jul? Vi har endel kvar på våra..

2008-12-18 @ 22:15:12
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0