mah!

Where're my fuckin' keys!? Jag har letat. Kanske inte tillräckligt. Men vart fan är dem!? Jag ska ju till stallet idag goddamnit... Får väl köra handen i hålet (höhö), ni vet, jag har ju tur att ha två hål i mitt skåp!

Dagen har varit helt okej. Den har varit kall, som jag ville, 10 minus nu! Första lektionen: svenska. Fick tillbaka min NP uppsats... Jag fick G. GODKÄNT! Vad fan var det där? Jag är så jävla missnöjd, sa jag högt. Ja, det här är då första gången jag fick G på en uppgift i svenska i alla fall. Var min text så dålig eller är det någon skitlärare som rättat det? Jag blir helt pissed. Men that's life, jag var väl inte tillräckligt bra helt enkelt... Hmph! Nåja, dagens avslut blev tvärtemot mycket bra! Vi fick tillbaka proven i psykologi och jag fick MVG! Duktig flicka!

Vandrade hem i det kalla mörkret med Elin & Anton. Nu har jag letat nycklar och fikat. Åker väl till stallet vid halv sex, då har jag tillgång till bil. Ska fortsätta leta nycklar nu. Och så plugga lite, blir även plugg efter stallet. Jag vill inte ens till stallet. Kallt, mörkt och jävligt. Och så negativ man kan vara! Det blir säker kul, jag och Ida ska rida ut.

Hupp.

Kommentarer
Postat av: sofia

ingen fara!=) hittade du nycklarna? ;)

2008-12-11 @ 12:40:05
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sara.

Hoppas du får en bra dag:)

2008-12-11 @ 12:42:44
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vilken jävla tur! tänk om du inte hittat någon av dem! ;S

2008-12-11 @ 14:09:51
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0