torsdag

En flummig torsdag. Företagsekonomi B - satt och gjorde en affish uppe på media. Långt hål - Elin och jag satt och skrev filosofi på media (och jag blev klar med fördjupningen, wiie!). Vi fikade lite i kafeterian när vi var klara och pratade jättemycket om studenten... Åh, som jag längtar! Helt sjukt att det är våran tur nu! Klockan 14:00 var det dags för webbdesign och om vi ville fick vi rita julkort till julkortstävlingen. Jag skickade självklart in ett bidrag och det ska fan vinna! Frågade om man fick skicka in fler julkort och det fick man... Har nämligen en till idé. Får rita i helgen, korten måste vara inne senast måndag.

När vi slutat gick jag ut och möttes av en slags mild snöstorm... Kul, tänkte jag. Jag ska ju till stallet ikväll. Nåja, det är bara att klä på sig. Tänkte rida ut en sväng, för jag orkar inte kuta efter Malle om jag ska tömköra, haha! Han lär vara pigg.

Imorgon är det prov i Internationell Ekonomi. Jag har inte pluggat tillräckligt och jag känner inte för att plugga just nu heller. Men jag måste och jag ska faktiskt. Jag är duktig ju! Men all min energi har verkligen gått ur mig... Bara två saker innan jul kvar efter jag gjort provet i allafall, det känns skönt...

Och jag mår bra! Jättenbra!

Kommentarer
Postat av: Fia

vad ska du göra efter studenten? =)

2008-12-11 @ 19:09:50
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Tihi! Det låter ju trevligt och hm.. välplanerat?! Jag har faktiskt ingen aning. Man får väl ta det som det kommer =)

2008-12-11 @ 21:26:41
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0