skola-la

Måndag! Supertrött på morgonen såklart, iskallt på väg till skolan, dansade loss på dansen, såg på världens goaste Horton på filosofin, åt lunch med Ida och nu ska jag ha textkommunikation! Sedan är skoldagen avklarad och jag ska gå hem, jaga föda och sedan ska jag till stallet och fota klart (vädret är på min sida idag!). Ska även rida Malle, som var knäpp igår! Ida kanske följer med också. När jag kommer hem ska jag gå en snabb promenad, sedan ska jag gräva ner mig i internationella ekonomin. Ser ut som en helt fantastisk dag och vädret är helt underbart!

Och det bästa av allt med den här måndagen är att jag fått vända blad i kalendern och är nu inne på veckan! Åh! 4 dagar kvar!! Det är nu den värsta frustrationen kommer! När det är så nära, men ändå så långt!

Ha det så fint, folk!


Kommentarer
Postat av: Bea

tack tack hur har din dag varit ?

2008-10-06 @ 17:41:14
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0