söndag

Jag skulle inte ha jobbat idag egentligen, men de frågade om jag kunde jobba 11-17 idag och jag sa ja. Skönt pass och lite extra pengar! Ska bli roligt, jobbar med Ida och det brukar jag vanligtvis inte göra eftersom vi jobbar olika helger.

Efter jobbet ska jag göra klart ekonomin som jag lagt upp det. Sedan tänkte jag göra projektarbete hela kvällen. Ja, så ska det bli och jag ska verkligen göra det! Imorgon ska jag gå till skolan tidigt, hämta boken och sätta mig och skriva hemprovet och bli klar innan jag sover. Ja, så ska det bli! Och sen behöver jag inte tänka på det mer, underbart! När jag ändå är inne på planer för dagar så kan jag dra resten också... På tisdag ska jag städa mitt rum, plugga företagsekonomi och åka till Malle. På onsdag blir det antagligen mer ekonomiplugg, kanske lite projektarbete och så ska jag ha både Fias och Mias teorigrupper. Och på torsdag då ska jag... Hihi, mysa! Och innan torsdag kanske jag ska fika med Ida och leka med Sara också!

Jag längtar så sjukt mycket till torsdag! Åh!

Jag ska snart ta och klä på mig min McDonald'soutfit, men eftersom det är en timme kvar så känns det inte riktigt nödvändigt ännu. Sitter gärna kvar i mina mjukiskläder en stund till... Dessutom kommer min skjorta vara iskall, haha, den hänger ute på vädring! Brr...

Jaja, ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0