mip

[x] Svenska
[x] Internationell ekonomi
[x] Textkommunikation
[x] Företagsekonomi

Check! Fan vad duktig jag var igår alltså!

Idag mina vänner och fiender är det torsdag! Och ni kan inte fatta hur mycket jag längtat efter denna torsdag. Och ni kan aboslut inte fatta, och kommer aldrig att fatta, hur mycket jag längtar efter morgondagen! Den här dagen har jag mycket att göra, så den kommer säkert att gå snabbt! Går i skolan till 15:20, sedan ska jag till stallet och rida Malle, sedan hem. Hemma ska jag plugga, städa, städa, städa och lite andra saker! Ska komma i säng tiiidigt, så att det blir fredagmorgon snart! Dock kommer jag att ha väldigt svårt att sova, hihi!

Regnig torsdag, men det spelar ingen jäkla roll alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0