yes!

Skoldagen var en väldigt seg och trött dag. Gäspade hela tiden kändes det som. På hålet så skrev jag rätt många filosofiuppgifter och det kändes bra! Efter skolan gjorde jag provet i matsäkerhet på McDonald's som gick bra. Och när jag kom hem åt jag, sedan började jag skriva min psykologi och skrev även klart den! Så nu är den inmailad och det känns sjukt bra ska ni veta! Och inte nog med det! Nu har jag precis skrivit den sista uppgiften i den här delen av filosofin! Fatta! Ingen filosofi på lovet!

Jag är braaa!

Tänkte träna ikväll, men jag är så himla trött så jag stannade hemma och pluggade istället. Ska sova tidigt ikväll och så har vi sovmorgon imorgon... Härligt!

Yää, en vecka kvar då! :)

Åh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Eftersom mina läsare är så underbara har gratisklader gett mig vill chansen att ge mina underbara läsare 100p istället för 50p när ni reggar er via denna länken --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=39682 Då är det inte alls långt kvar till ett presentkort på GINA TRICOT eller HM! Det är alltså endast genom denna länken du får 100p.

Ni är givetvis med och tävlar om en goodiebag.

Kramar eran Noly

2008-10-22 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0