you're every minute of my everyday

Nu kom det... Så normalt, men alldeles för jobbigt. Nu måste jag gå och lägga mig innan jag hinner ligga här alldeles för länge och tänka.

Och jag har nog inte pluggat så mycket jag borde ha gjort. Men just nu vore det dumt att försöka faktiskt. ("Det dummaste vi kan göra nu är att kasta sten i vattnet. *PLUUMS!!*") Haha, ja lite kul ska jag ha. Och så älskar jag att försöka vara positiv när jag faktiskt ligger och gråter i takt med dagens spöregn. Jag vet varför. Jag vet hur. Imorgon kommer jag att kliva upp och vara on top igen! Det är jag säker på.

And just when I
Have thought I’ve lost my way

You give me strength to carry on
That’s when I heard you say

I promise you I’m always there
When your heart is filled with sorrow and despair
I’ll carry you
When you need a friend
You’ll find my footprints in the sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0