Hål

Hade filosofi på morgonen (som hittills var den mest intressanta lektionen för den här terminen!), men efter den så har vi haft hål. Börjar runt 12 och sitter uppe på media för att jag ska ha textkommuntikation. Men 40 minuter av min långa lunch har varit riktigt mystrevlig med ett telefonsamtal från min favorit! Och nu är det inte långt kvar!

Efter texktkommunikationen har jag religion och sen slutar jag 15:00. Då ska jag hem och genast göra min filosofiuppgift, duktig som jag är. Senare blir det en promenad till stallet och hem, ska på möte. Och när jag kommer hem ska jag fortsätta klippa och klistra!

Och jag vill gå och lägga mig tidigt så att det blir en dag närmare fredag!

Det har gått bra att jobba i helgen. Lite segt, men ibland tycker jag om mitt jobb väldigt mycket. Roligast var de timmar jag jobbade med Ida igår, synd att vi inte går på samma helger... Det blir så tråkigt att jobba utan henne!

Nu ska jag surfa lite och lyssna på Lady GaGa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0