Hmm

Jag tänkte skriva ett långt inlägg om lite djupa saker, men jag insåg att det skulle förstöra den bra Olivia jag gjort på konstgjord väg. Så jag håller tyst, för allas skull. Jag fortsätter som vanligt istället...

Dagen har varit seg, skoldagen var inte den roligaste direkt. Bara lunchen med Ida var bra, vi åkte ner på McDonald's för att det var äcklig makaronipudding på skolan. Jag åt dock en sallad för att inte få så ont i magen. Och lite bra var väl att jag gjorde klart alla företagsekonomiuppgifter på lektionen, så nu har jag det gjort liksom! På religionen var jag jävligt seg, och piggare blev jag inte när vi skulle läsa i Bibeln och hitta massa saker... Webdesignen är räddningen på alla lektionen, även om alla koder kan gå mig på nerverna. Det är ju trots allt inte så jäkla svårt om man bara gör som det står! Och jag är så kräsen, så när jag nu har kommit till slutuppgiften vill jag liksom ha en mer avancerad struktur på min "hemsida" än vanliga frames. Då därför satte jag mig och fixade snyggt med iframes, men då tyckte läraren att jag skulle spara det arbetet tills vi börjar att jobba i Dreamweaver då det är lättare där. Så jag får väl nöja mig med framesen då...

Gick hem från skolan med skavsår på min lilltå, satte mig vid datorn en stund och åkte sedan till Malle och red. Gick helt okej faktiskt, han var dock lite för pigg. När jag kom hem så åt jag och pratade med Dado i telefon.

Nu vill jag bara lägga mig under täcket tills den 10e oktober. För jag orkar inte det här mer.

En annan bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0