mihi!

Jag ska alltid vara värre än mig själv och gjorde nu inte bara sex uppgifter - jag gjorde åtta stycken! Det betyder att jag bara har tre kvar! Jag är en riktig filosof, skrev just att jag var en Olivist, för att jag inte kunde likna mig själv med någon annan "-ist". Haha, ja jag har ju alltid varit min egna lilla värld. Tänk sen när eleverna kan läsa om Olivismen!

Idag har varit en bra dag. Har ätit två polkagrisstänger, en med smultron som var hur god som helst och en annan med tuttifrutti. Köpte de av Ida, deras klass säljer såna för att kunna åka till Bryssel! Och jag sponsrar ju såklart om jag får något gott tillbaka - och det kan man säga att jag fick! Efter att ha sett en väldigt intressant film om ledarskap på psykologin så gick jag och Ida och tog en fika på Wayne's. Ikväll har jag varit ute i stallet och ridit Malle, gick jättebra och var riktigt kul! Och nu har jag som sagt pluggat!

Imorgon har jag sovmorgon till 09:20 om jag inte minns fel. Så jäkla underbar vecka, A-B är ju borta!

Jag är glad idag och det är svårt att skriva när de känns som att hela min värld fnittrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0