dom lägger sniglar i maten

Men sniglar, är inte det...? Lou? Alce? Hur kan dom ha sniglar i maten som? Min McFeast var god ändå.

Har en känsla av att det här kommer att bli ett långt inlägg, så jag kanske delar upp det på två. Men vi börjar med i lördags! Eftersom det var Elins sista helg i Härnta så skulle some girls meet up & have som fun. Det var jag, Elin, Louise, Sandra, Sara och Jenny! Vi träffades vid 8 i stadsparken och där hade vi mycket trevligt med lite nötter, russin och dricka. De drack öl och vin, jag drack Ramlösa Skogshallon och var på G! Spelade gitarrsolot i MJ - Beat It på en kubbpinne och hjulade. Yes! När det mörknade "hittade" jag staaarka lampor under träden. När man stod på dom kunde man se ut såhär:


HAHAHAHAHAAH!!!!


Alce&Oliv <3

När det blev för kallt gick vi till Louise, där värmde vi oss och blev rökförgiftade på ballen. Vid 12 gick vi ner mot stan, Elin gick lös och kutade runt och var allmänt kokkooh. Det regnade dessutom, jag fick låna paraflax. Klaad. Nere på stan, efter lite tjena, hej, tjaa åt olika håll, gick vi in på Gennys. Jag insåg att jag glömt min plånbok hemma, men behövde inte legga (är ju ute så ofta så att vakterna känner igen mig... NAAT! ;) men jag hade väl tur. Fick låna 30 spänn av Duracell för det kostade tydligen det att gå in (eeh). När vi kom in ville vi hänga av oss kläderna, men inte fan har dom kvar garderoberna inte... Grr. Så vi fick dansa med våra väskor och jackor helt enkelt. Började med en ring där vi hade sakerna i mitten, men flocken skingrades och då fick man kånka. SUG. Vi blev inte långvariga, utan gick till Minikrogen och då gick himlen lös och det bara störtade ner regn! YEAH. På Minikrogen åt jag russin och sedan bestämde Sara och jag oss för att gå och hämta våra cyklar och cykla hem. De andra stannade kvar. Men det var en rolig kväll :D

OCH ELIN.
I måndags sa jag hejdå till min Alcepalce :'( :'( :'( :'( Fatta!!!!! Hon är nu 800 kilometer ifrån mig. Inte 2 min längre... Inse hur cool hon är, hon bah kom in på Civilekonomprogrammet och bah drog i igår! HON HAR FLYTTAT till Göteborg nu! INSE! Ballt. Jag kommer ner snart så att jag kan liva upp Sven och laga lite mat åt dig (nej, vatten och buljong funkae inte). Och så ska vi festa på Avenyn och smitta Göteborg med lite Alce&Oliv. Vi behövs nog överallt för att sprida lite.. Ja, lite av oss! Men hur långt Älgen än är ifrån mig så kommer det alltid att vara YOU&ME honeeey. YOU KNOW! Puss <3


Så ska det vara ^^

End of part one. Men innan nästa update måste jag ÄTA. Har fan inte varit såhär hungrig på länge :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0