listah

1. Hur gammal är du om fem år? 24 :o
2. Vem var den sista du träffade? Dom på jobbet ^^
3. Hur lång är du? 183,3 cm ;)
4. Vilken var den senaste film du sett? Stolthet & Fördom.
5. Vem ringde du senast? Anna F.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Anna L "Ja det gör det nog :)"
7. Vad är dagens planer? Äta gott och se på en bra film.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, fast ibland är det smidigare att ringa :p
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? Igår :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? 09:30 ungefär, fast katten höll mig vaken en stund runt 8.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nääe?
14. Vilken är din favoritplats? Åh, svårt att säga. Men jag tycker verkligen om att vara i våran stuga och hos farmor och farfar.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm, det vet jag inte :p
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det får vi se, jag har faktiskt ingen aning!
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar, spindlar och en rädsla för att bli övergiven.
18. Vem fick dig att skratta senast? Det måste ha varit Hanif på jobbet, som lurade Jenny att hon beställt 5 McChicken och la 5 tomma McChicken lådor i skåpet ;P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung tror jag väl inte, men jag har inga i alla fall :p
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar Sony Vayo :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nakenfis!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Med Dados inräknat är det 4, men jag använder oftast bara en av mina två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, i Ångermanland :p
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jopp, once.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Socks.
26. Är du social? Jao.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum Mandel!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åh, köpa min drömbil (haha) och resa!
29. Tycker du om kinamat? Ja :D
30. Tycker du om kaffe? Det är inte gott att dricka, men det luktar wonderfull!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, te, juice eller O'boy.
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar oftast på mage, men vrider på mig under natten.
33. Kan du spela poker? Njaee... Har väl kört utslagspoker någon gång, men jag fattar inte så mycket.
34. Tycker du om att mysa? Jaa!
35. Är du en beroendemänniska? Med vissa saker kanske.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag känner inte personen, men vet vem han är i alla fall :p
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och så lite spanska då.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nu försöker jag bara spara, men annars är det kläder och lite sånt :)
42. Äger du dyra smycken? Njae, jag har ett Tomas Sabo armband och det är väl kanske det dyraste.
43. Har du någon gång testat narkotika? Noo.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten tror jag :p
45. Vem är den roligaste människan du känner? Åh, hard one! Vet inte faktiskt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Genom mitt vänstra ögonbryn, en incident mellan mig och ett nattduksbord när jag var liten...
47. Vad har du för ringsignal? MGMT - Kids (måste byta, blir lika rädd varje gång, då jag klippt den vid refrängen och den börjar så högt!).
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte om mamma sparat något?
49. Flirtar du mycket? Nääe, inte nu i alla fall. Innan jag blev tillsammans med Dado kanske :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen profilbild just nu, vet inte varför!
51. Kan du byta olja på bilen? Jag har aldrig gjort det, men nog kan jag allt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Strecklästa alla Harry Potter böcker.
54. Läser du dagstidningen? Har den inte, men brukar göra det på jobbet ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Haha, ibland kanske.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 104,4 Mix Megapooool.
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Affären Åhléns till en undrande turist på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? När mormor begravdes i vinter/våras.
60. Vilka personer utmanar du? De som pallar.. :p

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, jag är bara 154 cm lång ;)

2009-08-15 @ 20:50:30
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0