Dobidoo...

Det var lockande att sova länge i morse också, men bestämde att gårdagens slappande fick räcka. Klev upp strax efter 8 och tog mig faktiskt en promenad innan jag åt havregrynsgröt till frukost ^^ Riktigt skönt! När jag kom hem packade jag upp min resväska och sorterade tvätten, skrev färdigt inlägget om Göteborg och softade på :) Klockan 11 hade vi tvättid och vi fick använda den nyrenoverade tvättstugan som var ljus och fräsch!

Har även varit ner på stan med Dado, vi gick på Arbetsförmedlingen och frågade lite frågor. Jag bokade en klipptid som jag fick redan imorgon! Skönt, då slipper håret se ut som fjortislöshår länge till, haha. På vägen mot bilen mötte vi IDAHOO! Längesedan jag såg henne så vi bestämde att hon ska komma hit på fredag ^^

Nu har Dado och jag ätit pommes och korv! Åt alldeles för mycket pommes så nu sitter jag här och jäser... Lyssnar på skön musik och börjar bli riktigt trött. Imorgon ska jag, förutom att klippa mig klockan 14, städa lite och gå ut med en vovve vid namn Tuva. Fast det är inte Tuva T, det är en labrador Tuva ;)

Försöker ladda upp bilder från Göteborg på bilddagboken men det går så S E G T. Fattar inte varför, brukar inte gå såhär långsamt... Får bli några bilder i taget helt enkelt. Det jobbigaste är att funktionen där man kan ladda upp flera bilder samtidigt inte funkar för mig. Vilka problem man har alltså.

Har på mig mitt nya paljettlinne! Det är jätteskönt och jag jag blir så glad när det finns kläder i storlek M/L. Då kan jag ha kläder som inte blir för vida men som räcker i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0