Packning pågår...



Eller jag tror faktiskt att jag är färdig! Har antagligen med mig alldeles för mycket, men resväskan är inte ens full så det borde vara ett bra tecken..? Kommer inte att ta med min min dator, hört att Internet som man kan köpa på tåget är skitsegt och det orkar jag inte med. Men samtidigt, vad ska jag göra under hela restiden!? Jag har ingen musik på datorn så jag kan inte ladda iPoden, jag har ingen ny bok att läsa och det känns väldigt tråkigt. Men så kom jag på att jag kan ju faktiskt låna mammas minidator, den har inbyggt mobilt bredband och då kan jag ladda ner Spotify på den! Och så får jag hålla tummarna för att det är tillräcklig täckning så att jag inte blir galen :P Ska alldeles strax gå och hämta den hade jag tänkt.

Nåja, det var kul att hälsa på Wille! Anna och jag hade lite problem med att hitta, vi virrade omkring på Alnön och fick köra tillbaka och hit och dit haha! Svinkallt ute, men det var fint väder i alla fall :) Knäppte en del bilder, dock blev många irriterande nog lite suddiga (inte så att det stör men det stör mig :P). De bilder han står stilla på är i alla fall bra, objektivet är inte så skickligt på att fånga rörelser men nu vet jag det. Lägger upp några bilder senare, nu ska jag gå till mampa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0