Snö!




Efter att ha ätit alldeles för mycket tacos gick Fia och jag på en trevlig promenad i snövädret! Hamnade hos henne där jag fick god varm choklad (och lite mer ont i magen ;). Hon skjutsade sedan hem mig snällt nog, hade blivit så kallt att gå hem efter att ha suttit i värmen. Vi måste definitivt hitta på mer!

Jag är jättetrött, men Dado och jag ska se en film ändå. Det blir Saw II, såg första förra veckan. Ska äta pepparkaksdeg (och få ännu ondare i magen, hahaha) till filmen, så GOTT! Kommer inte ihåg när jag senast åt det. Sen blir det sängen, gud vad skönt... Imorgon ska jag sova till jag vaknar, känner att det behövs lite mer sömn för att jag inte ska bli grinig ;P


Fint ärr i ögonbrynet va? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0