Stallet.

Gårdagens stängning var pest och pina, men jag överlevde och kom hem. Tänkte sova ut riktigt idag men bestämde mig för att åka ut till stallet och kolla när Fia red klockan 9 ^^ Råkade dock stanna kvar lite längre och kom faktiskt precis hem ;) Vi fikade i kafeterian och sedan red hon en till pålle, lille Don. Men det var trevligt, jag hade nog inte gjort något vettigt hemma ändå :P

Var jättefint när jag åkte till stallet i morse, hela stan var full i marschaller - överallt! Mysmys.

Nu måste jag skriva ihop en handlingslista (eehm, har inte handlat än... Hoho)! Ska byta om också, sen blir det en tur till Coop! Ikväll är jag sugen på tacos, ska höra vad Dado säger om det (som att han har något val x)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0