söndag

Jag är verkligen ingenbra uppdaterare längre. Men det tar lite extra tid att inte ha någon mamma och pappa som vanligtvis sköter sådant som att laga mat, diska och städa. Jag saknar det faktiskt inte, för det är roligt att göra såna saker. Jag känner mig... Mer vuxen, haha! Men det är ändå skönt att veta att jag har en mamma och en pappa till hands, i fall att det skulle gå lite trögt ibland. Som att sätta upp speglar, då är det bra att ha en farsa. Och gardiner och sånt... Mamma?

Nåja, idag har jag jobbat. Det var inte meningen så, men sjuka råder på Donken så jag fick jobba extra idag. Vilket jag inte klagar över, för jag vill jobba mer! 11:30 - 19:00, gick väl bra. Inte allt för mycket folk, ganska lagomt faktiskt.

Ska nog ta och sova nu, börjar 8 imorgon med dansuppvisning... Haha, min, Idas och Elins hela 30 sekunder långa dans.. Ah... Undrar om någon av oss minns den?

mjau

Kommentarer
Postat av: mary

Hello! Du du du.. behöver få kontakt med dig =) kram! / mary

2009-01-16 @ 02:01:36
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0