blähh

Det blev ingen jättelång promenad jag var ute på tidigare, fick så jävlarns ont i ryggen :( Kändes som att mina revben spetsade mina organ. Tror faktiskt att jag ska gå till en riktig doktor/läkare med min förbaskade, defekta snerygg. En naprapat kunde inte fixa och det kunde inte den där osteopaten som lovade heller.

Nu regnar det ute och mina ögon håller på att klia sönder för att jag glömde ta en alergitablett innan jag gick ut.

Haha, det låter verkligen som att allt suger idag :p Men så är det inte! Ibland måste man whina lite, det bara är så. Ska snart ta och göra lite situps och sedan ska jag väl duscha av mig. Och sen blir det jobb, 11:30-19:30.

Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0