fredag

Imorse vaknade jag av att chefen ringde och sa att jag inte behövde jobba ikväll. Det är ju Stadsfesten i helgen och eftersom det har regnat hela dagen idag så kommer det inte att komma så mycket folk. Jag vill ju helst jobba, eftersom jag måste ha pengar, men eftersom min lillebror fyller 17(!!!) år idag så tänkte jag att det kunde ju vara trevligt att vara hemma och fira honom. Så när Dado har kommit hem ska vi åka upp till mampa.

Skönt att inte behöva jobba, ändå. För vid närmare eftertanke känner jag mig väldigt trött just nu. Och jag har inte gjort så värst mycket idag, som alla andra dagar då... Men jag var faktiskt på stan med mamma och pappa, yeaäh! Men klantigt jävla nog så glömde jag att köpa ett paraply, trots att jag tänkte att "idag ska jag köpa ett paraply" :P Men jag kom hem med ett nytt solpuder i alla fall ^^ Och en present till Oskar. Hittade en snygg t-shirt som jag tror att Dado kommer att gilla, så denköpte jag också :) Han kommer ju hem snart, så då får vi se!

Imorgon ska jag äntligen få sätta mig i sadeln igen! Har längtat sen i måndags :p Wille känns som en perfekt häst för mig att rida. Han är både pigg och känslig, vilket jag gillar :)

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0