mjölk <3



När jag satt och bläddrade genom Aftonbladet på min rast så såg jag denna trevliga lilla text. Mjölk ger starka ben - och längre liv. Då borde jag få ungefär ett dubbelt så långt liv eftersom jag är som en kalv när det kommer till mjölkdrickandet! Att mjölken är bra för mina tänder vet jag ju redan, jag har inte haft ett hål eller något problem med mina tänder i hela mitt liv, naaajs. Och så har jag två mjölktänder kvar, haha. Milk for life, my friends!

Det var krig på Donken ikväll också, det gav några gapskratt kan jag meddela. Speciellt det sista som hände... Och jag var sååå nära att få det på film om jag inte råkat komma åt en knapp på mobilen. Sofia hällde en stor hink med isvatten över John! Hinken skramlade i golvet och John drog med sig en skrikande Sofia (hon lät som en gris som skulle kastreras, bokstavligen) genom köket, samtidigt som Ida hängde sig tag i Johns byxor för att försöka stoppa honom från att få med Sofia in i diskrummet. Jag hade vid det här laget redan slutat, så jag stod och asgarvade åt det hela. Och allt folk som satt och åt i restaurangen vände sig för att se vad sjutton det var som hände, eftersom det inte var några små skrik som Sofia gav ifrån sig ;p Hon slapp i alla fall bli duschad i diskrummet, men eftersom jag åkte hem sedan så måste jag höra hur det gick för henne... Haha! Och det var liksom inte det första vatten/iskriget under kvällen, vi hade hela tiden försökt stoppa isbitar innanför varandras tröjor, hähä. Men DAMN att jag inte fick med det på film!

Yeooow! Sa ja till att åka och hämta mamma och hennes väninnor (haha) ute i bushen där de är och dansar senare, vid 1 ungefär. Ska väl åka om en halvtimme drygt, för det är en bit dit ut och jag är inte så säker på vägen och speciellt inte just nu när det är kolsvart. Men det går nog bra.

Imorgon ska jag rida Wille igen :) På fredag också för den delen! Hihi. Ska ta en härlig tur i skogen hade jag tänkt, med mycket galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0