soft

Sjukt soft kväll på jobbet igår! Kändes som typ myskväll på Donken, fattades bara några levande ljus. Regnet plaskade ner (märktes allt för väl när jag gick dit ner, kan säga att paraply står högst upp på inköpslistan just nu :P) och det var mörkt ute. Och så var det väldigt lugnt, inte mycket folk och ja, vi lullade på med det vi hade att göra helt enkelt. Mary gjorde combon och det hördes "vad ska jag göra nuuuu dåå!?" typ varannan sekund, så  under kvällen hade vi alla haft ett finger i combon ;p

Ikväll jobbar jag 18-00, en timme mindre än igår. Hoppas på samma lugn, men eftersom en viss person också jobbar så lär stämningen förstöras... Ja, typ helt. Men ah, det går nog bra ändå det :p

Idag har jag inte gjort många knop. Klev upp... Ja, när klev jag upp egentligen? Dado och jag gick i alla fall en promenad och hämtade ut ett minitangentbord på OK som vi ska ha till operation TV-Dator. Höhö. Sedan käkade vi frukost och jag har läst lite Harry Potter. Har kollat runt lite saker och så, lite nödvändigheter. Hoppas på det bästa...

Om två timmar ska jag till doktor, najs. Har längtat sedan jag bestämde mig för att ringa. Ska vara så jäkla krävande. Säga precis vad jag vill att dom ska göra, för nu är jag så less på att ha något jävla fel i ryggen!

Woiiihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0