strand och bad

Började morgonen med att ta en sprungtur tillsammans med Dado. Jobbigt, men väldigt skönt. Sedan åkte vi upp till Jysk för att byta hallbänken, en skruv gick ju inte att skruva i, och så köpte vi en skohylla också :) For vidare till stan och handlade en vas och två plastblommor. Sedan började Dado jobba så jag åkte hem.

Kokade nudlar och så kom Eliiin. Jag sörplade i mig the noodles medans jag lyssnade på hennes historia om gårdagens utegång. Jag säger bara - herrejesus! You go girl ;) Haha. HAHAHA! HAHAHAHA! Vi åkte till Donken så jag kunde hämta mitt schema (jobbar mycket, wiiie!!! Money!) innab vi brummade vidare till Svartvik. Det var asvarmt där, så varmt att sälen Elin och fisken Olivia fick ta och bada. Först var det svinkallt, men när vi doppat oss blev det riktikt skönt faktiskt. Vill bada meeer! Hoppas att det är fint väder imorgon, för då blir det lätt bad. Jaow. Jag somnade i en halvtimme och sedan kom det feta moln, då drog vi... Kack!

Nu har jag ätit två omgångar av min delicious äppelpaj! Yummi! Det resulterade i lite magont, men det var ju faktiskt gott... Annars då? Ja, jag tänkte väl ta och skruva ihop hallbänken (igen) och skohyllan. Sedan ska jag exprimentera och förvänta er det värsta! Mohahaahaa... *gulp* Hööhähä. Till middag blir det spagetti och makaroner tänkte jag säga, jag menade spagetti och köttfärs. Men det tar jag tag i lite senare...

Herregud vad jag är flummig idag :P Värmeslag kanske? Don't know.

Jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0