suck

Jag vet att jag är riktigt hopplös när jag säger det här, men - jag vill ha tillbaka min hårfärg som jag hade innan jag färgade mörkt! Jag tycker att mitt hår nu är snyggt, det tycker jag verkligen, men jag tittade nyss på bilder från studenten och nu vill jag ha den färgen igen! Och det gör mig smått, nej, vääääldigt galen :p För om jag ska få det i en liknande färg igen kommer det att krävas tid, tålamod och framför allt pengar.

Jag måste fundera på det här alltså. Jag borde bli känd som kameleonten. Hur många gånger har jag ändrat hårfärg den senaste tiden? Gurgel... När ska jag sluta röra mitt hår med min impulsivitet? Höhö.

Hopplös :p

Och vad jag ska göra med löshåret? Ja, om jag inte gör samma behandling som med mitt eget hår på det så ska jag nog försöka sälja det.

MEN. Vi får väl se :p

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ÄR verkligen hopplös din smurf.

2009-07-27 @ 17:34:35
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0