mmh!

Sitter här med en ansiktsmask i fejjan. Assexigt, som du kan se. Jag tycker dock att det ser ut som något helt annat... Jag har nyss tagit en lååångdusch , pealat ansktet, använt schampotesterna jag fick av frissan, packat in håret, rakat benen, värmt mig... Haft en bra stund helt enkelt! Snart ska jag tvätta om mig kletet i ansiktet, och sedan blir det lite glass och Gossip Girl med Dado! :D

  sexy!

Vi var och köpte ingredienser för att baka chokladmuffins tidigare. Vi skulle ha bakat ikväll, men det får bli imorgon istället :) Gott! Haha, när vi skulle kolla receptet på internet så läste Dado och jag skrev ner på en lapp... Och så stod det 1 krm bakpulver eller något sånt... Dado: "Ett KRMMMM(????) bakpulver... Vad fan är ett KRM för något!?" Haha, det tyckte jag var roligt :P

Dagen har varit bra. Vi började med psykologi, Anna och jag ringde till Sundsvalls psyk om ett studiebesök, tillslut fick vi svar. Dock ska vi bli uppringda innan vi kan bestämma när vi ska komma. Efter den lektionen har vi som vanligt hål, sedan lunch, sedan lektion x2. Men Då visade det sig att A-B var sjuk(!!) idag, så då såg schemat ut: lektion, hål, lunch, hål, lektion... Yeah! Så jag, Cissi och Anna gick till biblioteket och käkade lunch där! En jättegod buffé, mums! Åt sedan världens godaste muffin - en kardemummamuffin! Mmh. Sedan gick vi tillbaka till skolan och hade en debatt om dödsstraff i svenska. Mysig dag :)

Nu ska jag gå och skölja bort masken!

Kommentarer
Postat av: sandra voest

haha ett krm är ett kryddmått. Ett mått så litet att det knappt syns med andra ord..

2009-03-25 @ 11:52:27
Postat av: olivia

svar till sandra: Haha, jag vet! Men det visste inte Dado ;)

2009-03-25 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0