onsdag

I go ooh ooh, you go ah ah.

Hade bekvämt nog bara en lektion idag, psykologi B. Vi ska göra ett studiebesök på ett behandlingshem eller liknande, jag är i grupp med Annapanna och Elinsnelin. Vi ska troligtvis åka till Sundsvalls psyk och fördjupa oss om manodepression, blir nog intressant. Efter lektionen gick vi och åt, korvstroganoff - gott! Knatade sedan hem, fast stannade hos frissan för att boka tid. Mitt hår är sjukt slitet, så lite toppning skulle sitta fint. Vill ju att håret ska kunna växa till studenten och allt det där... På tal om det så måste jag boka tid hos frissan för det också, eller är det någon som är duktig på att locka håret i större lockar? Jag vill inte ha någon uppsättning, utan bara fint lockigt hår :)

Vädret är delicious! Jag blir så glad! Tror att jag ska ta en promenad om en stund, man måste verkligen utnyttja dessa dagar! Får dock se om mitt skavsår strejkar, då blir det jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0