sunday

Det gick bra att fota igår. Försökte vara så snabb och effektiv som möjligt, eftersom jag var så jäkla trött. Kom dock lite tidigt ner på stan, var inte så mycket drag. Slocknade på en gång när jag la mig sen, det var skönt!

Idag blir det jobb, donkenjobb! Skulle ju ha börjat 13, men chefen smsade nyss och frågade om jag kunde komma in 12. Yes, det kan jag! En timme extra - en timme mer pengar *gurgel*. Höhö. 12-21, stor skillnad mot gårdagens glasspass.

Det blir en jäkla långhelg för mig det här! Hade en lektion i onsdags, då lyssnade jag på två redovisningar - räknas ju knappt som lektion! Ingen lektion torsdag, ledig fredag, lördag och söndag. Och imorgon har jag inte heller några lektioner jag måste gå på! Nästan 6 dagar "ledig"! Haha ^^ Dock så måste jag ju faktiskt plugga, men det är så skönt att veta att man inte behöver gå till skolan :)

MIPP! Nu ska jag ta och fresha till mig lite, kanske duscha av mig un poco. Kleta lite smink i fejan och byta om till donken outfiten. Det är ketchup på mitt ena byxben, men det är sexeh. Synd nog inte så mycket på det svarta tyget heller, såee.

Undrar om det är lika mycket drag på Donken idag som igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0