Åt helvete...

JAG MÅR JÄTTEDÅLIGT!!!! :(

Jag orkar inte ligga, orkar inte sitta, orkar inte stå. Snoret rinner som om det vore vatten och jag svettas så mycket så det rinner efter ryggen. Samtidigt håller jag på att frysa ihjäl och huvudet känns dubbelt så stort som det borde vara. Jag har ont i kroppen, mest i nacken och i ryggen. Jävligt ont, hur jag än sitter/ligger så gör det så förbannat ont!

Dado ringde till sjukhuset och frågade om råd, jag ska tydligen bara äta så bra jag kan, dricka vatten och knapra max 8 gram alvedon om dagen. I morse åt jag ett par skedar gröt innan det tog stopp. Senare beställde vi pizza men det var det vidrigaste jag käkat. Den smakade ingenting eftersom jag är så täppt i näsan, var som att jag åt sliskiga larver... Urk. Lämnade mer än halva pizzan. Det enda jag fick i mig var colan, den svalkade så skönt i halsen. Nyss kom Dado med tre limpmackor till mig som jag sakta tvingade i mig. Fick verkligen tvinga i mig, så äckligt var det! Och jag vill dricka massor med vatten, men det går inte... Har ingen lust att stoppa något i munnen. Dado åkte och köpte alvedon och hostmedicin i morse och hostmedicinen var sjukt äcklig! Den smakade koncentrerad lakris och euuuuuuw...

Helst av allt vill jag sova, men jag vaknar hela tiden, vrider och vänder på mig, svettas, fryser, snorar... Ja, idag klagar jag. Men helt ärligt så har jag aldrig varit såhär sjuk.

Jag vill pussa på Dado, men det får jag inte. Han är helt underbar, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0