Who's that that girl?




Yeaaaaaaaaaaaaaaahhh! Jag känner mig riktigt freeesh. Har duschat, pealat mig, rakat benen och packat in håret. Känner mig som en ny människa! Och så har jag sminkat mig! Nice som fan. Jag känner mig ännu friskare när jag känner mig lite snyggare...

Nu ska Dado och jag ner på Coop! Ska köpa morötter för jag är av någon anledning assugen på det ^^ Ska fixa någon dipp till dom också! Gottgott. Sen ska jag vänta in Idol... Typ :p Alltså, jag har inget liv! Det är ju för att jag är sjuk, men jag är inte VAN att vara sjuk. Jag är sjuk en gång om året och det här året blev det visst två gånger. Nästa år hoppas jag att det kompenseras med noll sjuka ;P

Nåja, TOOODEELLLSS!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0