Seg.

Har sovit dåligt i natt, vridit och vänt på mig och inte riktigt fattat varför. Men jag när jag vaknade hade jag så jäkla ont i ryggen, antar att det var därför som jag inte kunde sova. Har haft ont i ryggen hela dagen, det kändes som att det släppte lite ett tag, men sen kom det tillbaka. Skulle ju ha ridit idag, men jag hade ingen lust så det blev inte så... Somnade i soffan vid 1 eftersom jag var så trött. Nu sitter jag redo i uniform för jobbet, känner mig VERKLIGEN INTE sugen på jobb just nu. Ikväll vill jag mysa under en filt med en stor godispåse framför Idol. Jag missar Idol!!! Buuhuu... Men tanken på pengar överväger (nästan) allt.

Jag har förresten vant mig lite vid glasögonen... Men det är lite olika, ibland känns det bra och ibland inte. Ibland blir jag skitosäker på bågarna och ibland älskar jag dom. Velpelle! Haha..

Näeeeee, jobbbe nu. Elin, jag väntar mig rapporter om vilka låtar alla sjunger och hur bra/dåliga de var, OK!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0