Calm down!

Kvällens stängning har gått bra, väldigt lugn och bekväm. Jag gjorde allt i slowmotion, orkade inte röra mig snabbt.. Torka, torka, t-o-r-k-a typ :p Men trots att jag segade på så var lobbyn klar innan 11? Jag ska aldrig mer skynda mig, jag skyndar och stressar alldeles för mycket i onödan. Näe, nu blir det lugna pucken Oliv som intar världen. Fast jag kommer alltid vara lika galen, don't worry Elin :)

Imorgon blir det stängning igen, yeah. På dagen ska jag rida Wille :) Det blir nog ett dressyrpass, ska försöka få med Dado så han kan filma ;) Måste se mig själv rida innan träningen på lördag, så jag kanske kan förbättra något!

Nu - Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0