Never let this feeling go.

De här bilderna måste ses tillsammans med den här musiken;



Jag och Fia en vinter för några år sedan ;)

Mitt lila hästrum 2004. Protokollet är från en dressyrtävling på Lemon <3
Jag och Lemon 2004, dressyrtävling.

20 mars 2004. Ganska nyligen fyllda 14 år då! Haha.

21 februari 2004. 13 år. Jisses. Har jag varit så liten?
Hahaha! I Stockholm under Globen Horseshow 2004 :)

Cool tjej!

I Forse 2004. Spinkey!

Erika ror och jag slappar på ringen ^^ Forse 2004.

Jag och Tovis! Också 2004.

Har rotat lite bland gamla bilder, musik och övrigt. Det är väldigt... Känslosamt! Det är ungefär 5 år sedan de flesta av dessa bilder togs. 5 år låter jättelite men se vad mycket som har hänt! Jag får panik, faktiskt. Jag vill vara där igen, för det var den bästa tiden i mitt liv och det har jag insett nu. Några år för sent.

Nu ska jag läsa igenom min gamla mapp "Berättelser", hihi. Skrev ofta en massa hästberättelser som ofta handlade om en häst som ingen kunde rida, utom den mest mobbade tjejen. Och sedan blev hon sedd med andra ögon, men hennes hjärta krossades när hästen var tvungen att flytta från ridskolan. Åh, gamla dagar säger jag bara...

Och låten i början är till min sommarsyrra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0