Blond.




Foto: Dado

Sitter och tittar på lite bilder från sommaren 2008 då jag var såhär blond och fin. Jag är som en kameleont. På sommaren vill jag vara ljus, på hösten funderar jag på rött men istället blir det mörkt. Och när det börjar närma sig våren och allt blir ljusare så vill jag också bli ljus. Och jag undrar alltid var ifrån idén om att bli mörkhårig på hösten kom ifrån... Det är ju en liten procedur att bli blond. Så vad tror ni den här gången... När jag blivit ungefär så blond som på bilderna till sommaren, tror ni då att jag kommer stay blonde hela året ut eller drar vintertiden ner mig i mörkret? ;) Jag kan ju faktiskt fundera på att göra mörkare slingor istället för att rusa ner till Coop och köpa första bästa färg... Påminn mig om detta när jag nästa gång funderar på att göra något med håret, okej!?

Jag mår bättre nu och min blädag kan dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du passar skitbra som blond ju!! :D

Ska bli spännande att se slingorna IRL imorgon hos Fia :)

2010-02-11 @ 20:00:30
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ida

Huga :S Jag har vare sjuk typ hela veckan, men börjar äntligen släppa :D

Blir nog kul hur som helst, vi kan ju kuta ut och hoppa lite i den där hoppbacken dom håller på å bygga annars ;)

2010-02-11 @ 21:08:18
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA skitbra!!!!! ;D

2010-02-11 @ 21:35:03
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0