Dagens smarta.

Olivia: Jag fryser! Har precis kommit hem från ett kallt stall.
Olivia: Jag är hungrig!

Olivia går och äter glass. En bra lösning på både köld och hunger, eller hur?

Det gick fint att rida, det blev Specksta som planerat. Men shit alltså, jag känner knappt igen mig där! Dom har avverkat så mycket skog att man knappt tror det är samma ställe. Vi travade hela vägen upp till bommen och Upan frustade på som ett ånglok. Han var pigg och glad :)

När jag ätit upp glassen ska jag hoppa in i duschen och tina. Sedan ska jag städa... Egentligen tycker jag inte om att duscha före städning utan vill alltid göra det efteråt. Känner mig liksom sluskig, som om all skit fastnar på mig istället :P Well, jag får väl duscha två gånger då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0