Frammeee!

Tänkte bara meddela att jag är framme i Göteborg! Efter en smått jobbig resa... Fick åka buss till Uppsala och där ifrån fick vi springa till ett regionaltåg som tog oss till Stockholm. Och jag hade missat mitt tåg till Göteborg med ungefär en timme, men jag och en kvinna som jag hängde på (skulle också mot Göteborg) hoppade på första bästa tåg mot Göteborg och hoppades att det var okej trots att vi inte hade platser där. Vi satte oss och väntade på konduktören och det var inga problem, vi kunde eventuellt behöva flytta oss till andra platser men vi satt där vi satt hela vägen :) Så det var ju skönt! Jag kom till Göteborg ungefär en och en halv timme senare än planerat, så det var ju inte såå farligt.
Nu ska jag följa med Elin upp till köket och diska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0