Tisdag.

Idag gick jag ner på stan för att köpa en rosa badrumsmatta och en rosa toalettborste. Yeah! Nu hoppas jag att jag får rosa handdukar av mamma och pappa, annars måste jag skaffa det själv :p När jag kommit hem dumpade jag påsen i hallen och tog sedan bilen upp till Jysk där jag hittade tre fina kuddar för halva priset! Wiie.

Nu ska vi ta tag i det som just nu känns som världens tråkigaste - STÄDA. Skulle ha tvättat ikväll, men jag har blivit bjuden till Fiaw på en kopp te i hennes nya lägenhet! Ska springa ner och boka en tvättid imorgon istället :) Oh, nu kom jag på en sak till som jag önskar mig - en tvättkorg!

Jamen... Städa nu... Eller hur var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0